عملکردهای محافظ صفحه تلویزیون
نوشته شده توسط : نازی


این صفحه در اندازه های مختلف متناسب با اینچ صفحه نمایش تلویزیون طراحی و ساخته شده است تا به راحتی روی صفحه قرار گیرد.
محافظ ها با شفافیت بالا علاوه بر افزایش امنیت تلویزیون ، کیفیت تصویر را نیز به میزان قابل توجهی حفظ می کنند و در طراحی شیک تلویزیون اختلالی ایجاد نمی کنند. بنابراین با کمک یک محافظ صفحه نمایش LED هم کیفیت تصویر تلویزیون را خواهید گرفت و هم می توانید از صفحه نمایش به خوبی محافظت کنید تا بازی کودکان در خانه به تلویزیون برخورد نکند.
این محافظ صفحه نمایش LED توسط تکنولوژی مدرن قابل شکستن است و از همه مهمتر ، رنگ های نمایش داده شده را تیره نمی کند و تلویزیون شما را همراهی می کند ، در حالی که روشنایی کامل تصاویر را حفظ می کند. قیمت محافظ صفحه تلویزیون سامسونگ منحنی

مورد دیگر این است که به دلیل ماده شیشه مانند و بی رنگ ، کاملاً روی صفحه قابل مشاهده نیست. بنابراین اگر طراحی صفحه و لبه های اطراف صفحه تلویزیون را دوست دارید ، این محافظ صفحه تغییری در طراحی خود ایجاد نمی کند.
علاوه بر محافظت از صفحه نمایش در برابر این محصول ، به عنوان فیلتر در برابر 96٪ تا 99٪ اشعه ماورا بنفش چشم و پوست نیز عمل می کند. آنها در برابر اشعه ماورا بنفش در برابر نور و اشعه ماورا بنفش مقاوم هستند و هنگام استفاده در محیط های روشن به چشم فشار وارد نمی کنند.
محافظ صفحه LED حتی به راحتی تمیز می شود و فقط می توانید گرد و غبار را با حوله تمیز کنید.
نکته دیگر این است که هنگام نصب این محافظ ، می بینید که در فاصله کمی از صفحه اصلی واقع شده است. اگر دلیل را می خواهید ، باید بگوییم که وقتی تلویزیون روشن است ، دمای صفحه نمایش افزایش می یابد و اکنون اگر محافظ به صفحه متصل شود ، گرما دوباره افزایش می یابد. اما این باعث جریان هوا بین آج و نمایشگر می شود که گرما را کاهش می دهد.
اندازه استاندارد این محافظ صفحه نمایش صفحه بلندگوها را پوشش نمی دهد ، بنابراین صدا همچنان واضح است.
تلویزیون های هوشمند هک شده را بخوانید!


بهترین خصوصیات محافظتی
یک محافظ خوب باید سبک باشد ، زیرا استفاده از محافظ سنگین فشار را به قاب تلویزیون وارد می کند.
یک محافظ خوب نباید در زیبایی تلویزیون تأثیر بگذارد.
یک محافظ خوب نباید با چسب روی تلویزیون نصب شود ، زیرا چسب روی قاب تلویزیون باقی مانده است و همچنین هنگام تمیز کردن تلویزیون محافظ باید به راحتی جدا شود و دوباره نصب شود.
آج خوب باید در برابر ضربه مقاوم باشد.
یک محافظ خوب نباید روی تلویزیون بسته شود ، بلکه باید کمی از صفحه تلویزیون دور باشد تا هوا در آن گردش کند و صفحه تلویزیون گرم نشود. زیرا فاصله غیر استاندارد بین آج و صفحه گرما را حفظ می کند و در نتیجه گرما به صفحه باز می گردد که باعث می شود تا عمر پنل تا 30٪ کاهش یابد.
یک محافظ خوب باید از اشعه UV یا UV در برابر اثرات سوverse بر تماشاگران محافظت کند.
یک محافظ خوب نباید بر عملکرد کنترل از راه دور تأثیر بگذارد.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: